Over de helft! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Inge Peeters - WaarBenJij.nu Over de helft! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Inge Peeters - WaarBenJij.nu

Over de helft!

Blijf op de hoogte en volg Inge

23 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve allemaal,

Voor degene die dachten dat ik van de aardbodem verdwenen was, I am still alive! Het is me er helaas bij ingeschoten om de laatste maanden een reisverslag te schrijven. In de tussentijd is er veel gebeurd en heb ik ontzettend leuke dingen gedaan en mee mogen maken. Om te beginnen ben ik in februari jarig geweest en ben ik gezellig met mijn vriendinnen gaan uiteten. Om mijn verjaardag helemaal compleet te maken hadden Barbara en Dorothea een super delicious birthday cake gemaakt!! Twee weken later was ik alweer terug in Nederland voor een bliksembezoek. Je kunt het al raden: de Vastelaovend! Ik heb geen heimwee en voel me hier echt ontzettend thuis, maar die Vastelaovend... Gelukkig had mam het in de gaten en kreeg ik het “verlossende” telefoontje: kind wilse naor hoes kômme volgende waek? En wat ben ik blij dat ik 3 dagen heb mogen vieren en zelfs de optocht heb kunnen lopen met Kin Net. Echt super!

Eenmaal terug op Engelse bodem zat ik zo weer in mijn Au Pair ritme. Wassen, strijken, koken, de kinderen verzorgen/entertainen en natuurlijk niet te vergeten de leuke uitstapjes in het weekend. Het varieert van een echte sightseeing tot een avondje “buizen” in de pub. De tijd vliegt hier zo ontzettend snel dat we zelfs een lijstje hebben gemaakt van dingen die we nog willen doen. Wimbledon, Cambridge en Holi colourfestival staan onder andere nog op de planning. Dus genoeg leuke dingen in het vooruitzicht!

Oh ja! Ik vergeet bijna het hoog bezoek uit Nederland! In maart zijn oma en tante Liseth een weekendje hier in London geweest. We hebben vooral goed gegeten en gedronken, met voor mij als hoogte punt de afternoon tea in het Parklane hotel. Het eerste weekend van april is Roy hier geweest en hebben we veel sightseeing gedaan. Big Ben, London Eye, Westminster Abbey, China Town en noem maar op. Wederom een gezellig weekend!

Nog steeds iedere dinsdag volg ik mijn Engelse cursus. Het is pittig, want ik zit in de hoogste klas (C1 level), maar ik word beloond voor mijn harde werken met goede resultaten. Met Sabrina en Olivia (de kids) gaat ook alles goed. Ze zijn helemaal aan mij gewend en we hebben het echt leuk samen. Ik ben blij dat ik in dit gezin terecht ben gekomen, want ik voel me hier echt thuis. Misschien komt het wel doordat Roel Nederlands is en hij me begrijpt in mijn manier van denken en doen. Over Nederlands gesproken! Aankomend weekend ga ik ook Koningsdag vieren in een Dutch pub in London. Ben benieuwd…

Liefs,

Inge

  • 24 April 2014 - 07:33

    Anita Vercoulen:

    Hoi Inge,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Zie af en toe foto's van jou en Eline voorbij komen. Over twee weken gaan Renee en ik drie dagen naar Londen.
    Groetjes, anita

  • 24 April 2014 - 16:44

    Henny Heuvelmans:

    Inge,
    De bis ein echte mazzelbooks, des se dit allemoal mei meugs maken.
    Maar ut is dich van herte gegund. Geneet d,r maar lekker van, dan hebs se later vuul um op truuk te kieken.
    Groetjes,
    Henny

  • 24 April 2014 - 19:22

    Oma:


    Ha Inge
    Wat een leuk verhaal zeg,zo horen toch we toch dat je een goede keuze heb gemaakt.
    Waar je later met veel plezier nog aan terug kunt denken,ik heb ook heel erg genoten
    In Londen met jou en Liseth,de dagen vlogen toen voor bij.samen lekker eten of een glaasje wijn of een biertje er bij,en de markt het was geweldig.
    Het aller beste,groetjes,

    Liefs,
    Omaxxx

  • 24 April 2014 - 23:20

    Judit:

    Hey meid,

    Wat leuk desse al zoevuul hes gedaon en gezeen. Veuls dig gans good op dien gemaak daor vas ik det zoe laes. Geniet dr lekker van en vuul fun met koningsdaag! Proost en 'hoera, hoera, hoera'.

    Xxjuud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Aupair in London!

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2014

One day left!

23 April 2014

Over de helft!

26 Januari 2014

First week in London!
Inge

Actief sinds 17 Jan. 2014
Verslag gelezen: 548
Totaal aantal bezoekers 3548

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 11 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: