First week in London! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Inge Peeters - WaarBenJij.nu First week in London! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Inge Peeters - WaarBenJij.nu

First week in London!

Blijf op de hoogte en volg Inge

26 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve allemaal,
Het avontuur is dan eindelijk begonnen! I am in London baby!!
De reis begon vorige week zaterdag in Hout-Blerick waar de 45kg wegende bagage nog even gecheckt moest worden op de weegschaal. Ik heb nooit begrepen waarom Loes altijd zo veel problemen heeft met het inpakken… But now I get it. Gelukkig was de dame van Ryanair erg vriendelijk en maar met een halve kilo overgewicht werden mijn koffers ingecheckt. Daar ging ik dan, op naar Londen voor een half jaar. Ik werd ontzettend warm ontvangen door Meera (moeder van de family) en de kleine Olivia. Diezelfde dag heeft Meera me nog de omgeving laten zien.'s Avonds was ik blij dat ik in bed lag (exhausted). Maandag begon mijn eerste werkdag, het was even wennen omdat ik natuurlijk niet de weg in het huishouden wist. Gelukkig is Meera nog 2 weken thuis en kunnen we veel dingen samen doen. Met de meiden gaat ook alles goed, ze beginnen al aardig aan mij te wennen. Op woensdag ben ik naar de English class geweest en heb ik mijn eerste les gehad. Mijn Engels was zelfs zo goed (jaja echt waar), dat ik een klas hoger ben ingedeeld. Ondertussen is het al vrijdag en het weekend is aangebroken. Vrijdagavond ben ik samen met Dorothea naar een pub in Amersham geweest, waar een social meeting avond was van de Engelse cursus. Dorothea is de aupair van een vriendinnetje van Sabrina (oudste dochter) en woont hier twee straten verderop. Het was een gezellige avond en ik heb veel nieuwe mensen ontmoet. Met een paar meiden hadden we besloten om de volgende dag naar London te gaan. Het werd uiteindelijk Camden town. Het was wel lastig om met acht meiden echt te gaan winkelen, dus ik heb me in moeten houden… Goed voor de portemonnee en voor mijn shopping verslaving… Tenminste dat dacht ik, want ik ben vandaag gaan winkelen in Oxfordstreet. De Primark heeft weer goed aan mij verdiend! Nou dat was mijn weekje wel en ik kan jullie zeggen dat die echt is omgevlogen! Vanavond vroeg naar bed, want morgen moet ik weer aan de bak!

Liefs,

Inge

  • 27 Januari 2014 - 12:21

    Oma:


    inge
    Wat een leuk verhaal zeg,jij lijkt Loes wel,
    Geweldig dat jij zo,n leuk gezin hebt.
    Je krijgt wat je verdiend,want jij staat ook
    klaar voor iedereen,en ook nog piano spelen,
    Dat zullen de kindjes ook wel wat vinden

    Het Engels kun je goed leren,je bent nu al op de goede plaats
    op de les,en al veel vriendinnen,nu weet je de weg wel te vinden,
    Heel veel succes met alles,
    groetjes ook de familie,
    Liefs,
    Mm. M.


    Omaxxxxxxx

  • 27 Januari 2014 - 21:34

    Judit:

    Hoihoi!

    Det klinkt erg leuk allemaol. Geniet dr maar lekker van!!

    XxJuud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Aupair in London!

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2014

One day left!

23 April 2014

Over de helft!

26 Januari 2014

First week in London!
Inge

Actief sinds 17 Jan. 2014
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 3540

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 11 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: